خروج اضطراری

فـایراگزیت (fireexit) یعنی خروج اضـطراری
به هنگام آتش.

f4designer@gmail.com
f4designer@hotmail.com

نویسندگان
گاهی معیار انسان برای گذشت زمان متفاوت میشود از آنچه که تا بحال در ذهنش تعریف شده بوده.
خیلی موقع ها دقیقه و ساعت و روز و هفته ای که روی زمین میگذرد اصلا ربطی ندارد به آنچه که بر تو گذشته.
مثلا همین 10 روزی که روی زمین گذشت طبق محاسبات من 25 روز بر من گذشت.
___
پ ن:زندگی ست دیگر،میگذرد.

  • ...reza

نظرات  (۴)

پس من تا حالا فک می کردم خیلی وقته نیستین, الان فهمیدم خعلی وقته نیستین!
پاسخ:
بعله
برای من 25 سال گذشت...

[paste]:پ ن : زندگی ست ...
مواظب خوبیهاتون باشین فقط !
کامنتم شبیه ( امضای مجری های محترم آخر برنامه هاشون ) شد!!!
  • روح الامین
  • سلام.
    چه غمی کشیدی!
    میگم چرا دستات میلرزه!
    پیر شدی مرد!
    اااااااا!
    خدا بیامرز نشی یه وقت.از شرت خلاص شیم!!!!!


    یا حق.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی