خروج اضطراری

فـایراگزیت (fireexit) یعنی خروج اضـطراری
به هنگام آتش.

f4designer@gmail.com
f4designer@hotmail.com

نویسندگان
من و تو کاری به آدمهای بی تربیت نداریم
اما آن مردی که از روی ادب آب دهنش را به کناره استخر انداخت متوجه نشد که موج شیرجه اش آن را به داخل کشید.
_____
رفیق:
لکنت زبان دارم،مثل آدمی که نمیتواند حرف بزند!

  • ...reza

نظرات  (۶)

سلام دوست من
فروش وی پی ان با نازلترین قیمت...
امروز تحویل بگیرید فردا پرداخت کنید
(24ساعت تست رایگان)
1ماهه %25252525252A 2000 تومان
3ماهه %25252525252A 4000 تومان
برای خرید با آیدی زیر تماس بگیرید یا به سایت مراجعه کنید...
im.leonr2@yahoo.com
www.getjet.in
اوج با ادبی بوده کارش ها
آیا میشه گفت بی ادب بود؟؟؟
پاسخ:
آیا.
جواب رفیقم را زیر کامنت خودش دادم!
--
ادب مرد خیلی خوبه...خییلیی!
پاسخ:
format شاید
آدم تو زندگیش هزار و یکی مشکل پیش میاد که خاموش و روشنش میکنه.هیچیو به خودت نگیر.خودم مشکل دارم.با همه در و دیوارای دنیا مشکل دارم.خودمو از بس کشیدم به دیوارای زبر تنم زخمی زخمی شده.یه جور بدی.خیلی بد.
الان طه به جای من زندگی میکنه.ایرانسلم روشنه.
پاسخ:
طه پسر خوبیه اما نقطه ها مال سعید هست.
تعریف ادم ها از ادب فرق میکند !مثلا در یک جمعی پا دراز کردن بی ادبی نیست در بعضی جمع ها هست.یا اصلا یکی از اینکه پیش پای کسی دراز باشد ناراحت میوشد یکی اصلا برایش فرقی ندارد!+دقیقن آن کلمه ای که به من خرده گرفتید برای استفاده اش! همچین حالتی دارد!
پاسخ:
باز من مشکلی ندارم،هر جایی پا دراز کردید راحت باشید.
لطفا از چت کردن...کامنتستانه بابا.
Dust:راستی سلام سعید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی