خروج اضطراری

فـایراگزیت (fireexit) یعنی خروج اضـطراری
به هنگام آتش.

f4designer@gmail.com
f4designer@hotmail.com

نویسندگان
فی نفسه وبلاگ نویسی اونم به سبک خاطره نویسی،دلنوشته یا شرح وقایع زندگی بخاطر اینکه تمام طول روزت رو درگیر میکنه تا مناسب ترین قسمتش رو انتخاب کنی یه حال خوب و تمرین خیلی مناسب برای یه سری مراقبه هست .مراقبه که میگم منظورم الزاما همون مراقبه ی عرفا درباره ی مسائل و امورات زندگی نیست،اما میتونه در یه سطح پایین تر خیلی به درد بخوره. وبلاگ نویس وقتی صفحه تایپ جلوش باز میشه توی ذهن خودش میگرده و میخواد بین ماجراهایی که براش پیش اومده یه قسمت مناسب رو انتخاب کنه،طبیعتا حتی باوجود اینکه خیلی از وقایع از گردونه ثبت خارج میشن اما توی ذهن نویسنده بازسازی شده و اونو به فکر وادار میکنه،فکر میکنم اولین شرط بهتر شدن و تغییر یه رفتار نامناسب برای یه نفر فکرکردن به اونه،نمیدونم چرا دارم از این حرفا میزنم. شاید خواستم امروز یه مطلب متفاوت نوشته باشم.
حدود ده-پونزده روزی از خدمتت مرخص میشم،دعا کن کارم درست بشه.
_________________________________
پ ن: هنرعشق فراموشی عمرست ولی
خلق را طاقت پیمودن این صحرا نیست
 خلق در چشم تو دلسنگ ولی من دلتنگ
 "لا الهی" هم اگر آمده بی "الا" نیست
  • ...reza

نظرات  (۳)

ده پونزده روز؟؟؟
من تو این ده پونزده روز وبلاگ کی رو روزی شونصد دفعه باز کنم و بعد هر کار کنم کامنتم نیاد؟؟!!
پاسخ:
ممنون.
مثل همیشه نگاه جالبی بود
امید به خدا درست میشه
پاسخ:
مثل همیشه لطف دارین.
المراقبات تیتر خوبی ست برای این!
+شعر مال کیه..خیلی خوب بود!
پاسخ:
شعر مال فاضله-فاضل نظری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی