خروج اضطراری

فـایراگزیت (fireexit) یعنی خروج اضـطراری
به هنگام آتش.

f4designer@gmail.com
f4designer@hotmail.com

نویسندگان

عمراً اگه جوجه میدونست ما اینقدر بوق میزنیم به شوق هوا ظرف آهکیشو می درید.
وقتی شاعر از شعر خسته میشه بعید نیست روی دفتر شعرش نیدفور اسپید کربن نصب کنه و تو خیابون بوق بزنه.
خواهش میکنم خسته نشو.
خواهش میکنم بوق الکی نزن.
تمام.

پ ن حذف شد.

  • ...reza

نظرات  (۴)

سلامتی 3 نفر...
پاسخ:
لوس شدی-اون یکی هم تایید نشد
با نوشت تان یاد اصطلاح جوجه ماشینی افتادم!
و همیشه اون چیزی که نیست جالب تر است.پ.نونتان !
+اینکه لینکدونیتون به خودتون نمیاد جالبه دیگه!یعنی فکر کنم خوب هم باشه!دقیقا نمیدونم.گفتم که چون منم شبیه شمام در مورد خوبی و بدیش نمیتونم نظر بدم!
بوووووووووووووووووووووووووووووق
میدونی چقدر همین بوق های الکی کاربرد داره!خصوصا واسه سانسور
البته این از اون بیصداهاشه
من جزو کسایی هم که بر مبنای پ ن قبل از حذف , خدا نخواسته برام!
صبر کردم دوستان نظر بذارن شاید بعد از خوندن نظراشون مشمول خواست خدا بشم, به این نتیجه رسیدم که خدا برای بقیه هم نخواسته!!! شمام موافقین؟؟؟
پاسخ:
چه بسا چیزهایی را که بد میدانیم و آن برای ما بهتر است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی