خروج اضطراری

فـایراگزیت (fireexit) یعنی خروج اضـطراری
به هنگام آتش.

f4designer@gmail.com
f4designer@hotmail.com

نویسندگان

مامانم کادوی تولدش رو ازمن نگرفت،گفت کادوی من کارنامه ت هست.
بابام هم گفته اگه معدلت بالا بشه،یه گوشی خوب برات میخرم.
به علی اکبر هم قول شرف دادم.
به تو هم قول رفاقت میدم.

پ ن:از این جایی که دارم نگاه میکنم بهتراز این سراغ نداشتم.این اسمس امروز واسم اومد.

  • ...reza

نظرات  (۳)

با سلام و تقدیم احترام
در حال راه اندازی وب سایتی هستیم تا همه نیازهای شما عزیزان را اینبار به گونه ای کاملاً متفاوت برآورده سازیم. در این فروشگاه مهم نیست شما چه چیزی سفارش می دهید! زیرا که بابت چیزی که می خرید هزینه ای پرداخت نمی کنید! هزینه های محاسبه شده برای شما فقط بر مبنای هزینه رایت و بسته بندی محصولات است!!!

غالب محصولات ما برای اولین بار در دنیای اینترنت فروخته می شوند و نمونه های مشابهی برای آنها وجود ندارد. علاوه بر این سعی کرده ایم محصولاتی که در همه جا با قیمتهایی گزاف به شما فروخته میشود در "ارزان ایشاپ" تنها به قیمت رایت و بسته بندی DVDها در اختیار شما عزیزان قرار دهیم!

اگر مایل به تبادل لینک با ما هستید ما را با عنوان ارزانترین فروشگاه اینترنتی لینک کرده و لینک سایت خود را در بخش تبادل لینک سایت ما ثبت نمایید. مزایای زیادی برای مدیران وبلاگهایی که با ما تبادل لینک انجام داده اند در نظر گرفته ایم که می توانید از بخش اخبار فروشگاه مشاهده فرمایید. ازجمله محصولات رایگان!
با عضویت در سایت مبلغ 1000تومان هدیه دریافت کنید و از 10 درصد تخفیف بهرمند شوید!
توجه: لینک ها پس از مشاهده لینک ما در سایت شما تأیید می گردند پس قبل از ثبت لینک ما در سایت خود، به هیچ عنوان لینک خود را ثبت نفرمایید. همچنین دقت فرمایید لینکی که در اینجا قرار داده ایم فقط یک شرت کات است و با کلیک بر آن وارد صفحه اصلی فروشگاه شده و لینک اصلی ما را مشاهده نمایید.
منتظر حضورتان هستیم.
باتشکر
معظمی
شرف زیر مجموعه رفاقته یا رفاقت زیر مجموعه شرف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
شاید البته
شما هم یه جورایی مثه منین!لینگدونیتون به خودتون نمیاد!
پاسخ:
جواب بدین ممنون میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی