خروج اضطراری

فـایراگزیت (fireexit) یعنی خروج اضـطراری
به هنگام آتش.

f4designer@gmail.com
f4designer@hotmail.com

نویسندگان
دور سفره نشسته بودیم
ظرف چلو کبابشو باز کرد و بااخم گفت: اه من باقالی پلو دوست ندارم فقط برنج سفیدشو میخورم.
گفتم این که باقاله پلو نیست،سبزی پلوهه.
سرشو بالا نیاورد و گفت:خاک بر سرشون توی باقالی پلوهاشون هم فقط سبزی میریزن!

  • ...reza

نظرات  (۵)

یاد یه کتاب افتادم که اسمش بود مملکت ناراضی ها!
پاسخ:
چرا من یادم نیفتاد؟
عجیبه...
نویسنده یه کتاب باشی یادت نباشه...
مرض...نخند گاگول...
...
احتمالا غذا استامبولی نبوده!!!
پاسخ:
شایدم آش سبزی بوده
سلام مَردو!
من هم این حالتو تجربه کردم
شاید وحدت بهتر از کثرته!!
ارادت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی