خروج اضطراری

فـایراگزیت (fireexit) یعنی خروج اضـطراری
به هنگام آتش.

f4designer@gmail.com
f4designer@hotmail.com

نویسندگان

تنها

خیابون خلوت و ساکت

هوای سرد

خورشیدی که پیدا نیست ولی تا نیم ساعت دیگه این روشنی آسمون هم تاریک میشه ؛ چه خوب میشه.

درخت های زرد تر از مجله های جلو دکه.

چند ثانیه یه بار صدای کلاغ ها یعنی بهترین موزیک متن ، بی غل و غش.

همه این رنگ های مرده راحتت میکنه از هر چی داد و هوار رنگی جذاب که خودشو به زور هل میده تو مغزت.

چیزای خوبی که دور هم جمع شدن . تپه برگ های بازنشسته رو میگم . قشنگیش به اینه که مطمئنا یکی با آرامش خاص این فضا دور هم جمشون کرده و باهاشون با احترام رفتار کرده.

این موقع از روز کمتر کسی عجله داره . تک و توک آدمایی که رد میشن ، سکوت رو رعایت میکنن و پلک هاشون هم آروم باز و بسته میشه . متشکرم آدما . برای اولین بار حس خوبی بهتون دارم.

من . اون گوشه تصویر.

کار همیشگی ...

قدم زدن

هیچوقتم تکراری نیمشه.

قدم که میزنی انگار بغض میکنی ؛ انگار دلت پر میشه . نه به خاطر چیزایی که از صبح تا حالا باهاشون سر و کله زدی . هنوز هم دقیقا نمیدونم برای چی.

ولی خدا رو که تو قلبم حس میکنم ؛ مغزم که کنار میکشه و وظیفشو به قلبم میده ؛ به خودم میگم تو زندگیت دنبال چی میگردی؟

  • ...reza

نظرات  (۳)

با سلام
بی زحمت خودتان را معرفی نموده و نسبت دقیقتان را با آقا رضا بفرمایید! لازم به ذکر است جواب هایی مثل "مگه فضولی" یا "به تو چه" نیز قابل قبول می باشد!!
من به شدت به شوخی اعتقاد دارم.به نظرم حتی میشه با خود خدا شوخی کرد اما حرفی که به گاگول توی پست ارزو زدی یه جورایی بود که واسه اولین بار حس کردم واقعن بعضی چیزا واسه جدی بودنه.اصن باید جدی بمونه.اصلا شاید خودتم نفهمیدی چی گفتی مثه خیلی وقتای من ولی یه حرفی زدی که تا یه عالمه توی ذهنم میمونه!
اصلا پستش کن!یه پست کامله!
+چه تویی باشد و چه نه/پاییز فصل یکجا نشینی نیست..
پاسخ:
ایشالا بعد.
پدرام رو نکرده بود...دمش گرم...ایشالا دست به کیبوردش بهتر ازین هم بشه...
جفتتون موفق باشید...


پاسخ:
با اینکه به جا نیاوردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی