خروج اضطراری

فـایراگزیت (fireexit) یعنی خروج اضـطراری
به هنگام آتش.

f4designer@gmail.com
f4designer@hotmail.com

نویسندگان
امروز کاری کردم که بخاطر انجامش خیلی پشیمانم و میخواهم جبرانش کنم،ای کاش زمان برمیگشت.

  • ...reza

نظرات  (۲)

بیشتر مطالبتونو خوندم دید جالبی دارید از این آخری خیلی خوشم اومد
پاینده باشید
آرزوی من یا آرزوی شما؟!من که آرزو کردم کاش عین بچه آدم این جمله هه رو نوشته بود! و البته یه کم دیر فهمیدم برآورده شده این آرزو!
پاسخ:
بذارید حرف جدی،جدی بمونه،حتی اگه منظورش گنگه.ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی