خروج اضطراری

فـایراگزیت (fireexit) یعنی خروج اضـطراری
به هنگام آتش.

f4designer@gmail.com
f4designer@hotmail.com

نویسندگان
کدم توی آموزشی 135 بود شماره شناسنامه و کد ملی هم دارم،قبلنا شماره کلاسی شناسه من بود،شماره تلفن و پلاک خونه هم بقیه اعدادی هستند که متمایزت میکنن. قصه کاملی واست نوشته بودم اما برق رفت و همه چیز پاک شده بود.من هم که فعلا عددم 180 شده حوصله شرح قصه نیست هفته ی گذشته غده ما تشخیص داده شد،این هفته شنبه ویزیت نهایی،یکشنبه شب بستری،دوشنبه عصر جراحی،سه شنبه صبح هم خونه-دکتر گفته اصلا نشین،واسه اینکه اصلا مجبور به نشستن نشی باید یک هفته مایعات بخوری-تجربه ی یک هفته زندگی صدوهشتادی باید جالب باشه.

پ ن: 1-سقف،یک میله،یک زنجیر و در امتدادش یک کیسه مایع بیرنگ،یدونه مخزن کوچیک که از کیسه بصورت قطره ای تغذیه میشه ویک شیلنگ نازک که حدس میزنی بهت وصل شده. اسمت چیه پسر؟ خیلی خوب-ببریدش بخش. رسالتم بود بگم از اتاق عمل چیزی جز خواب و این صحنه ای که گفتم چیزی حالیت نمیشه.یعنی ترس نداره. 2-با توجه به گستردگی و تنوع اجناس در بازار خواهشا برای بیمار بستری چیزی جز کمپوت آناناس هم در برنامه خرید قرار بدهید. 3-برای احوالپرسی تلفنی از بیمار،جون مادرتون از ساعات روز استفاده کنید-ساعت دو نصفه شب زنگ زدی حالمو بپرسی؟

  • ...reza

نظرات  (۳)

احیانا شماره تخت یا اتاق نداشتین تو بیمارستان؟ با اون هم میشه متمایز بشین ها!

پ ن 1 : یعنی شما از قبل از بیهوشی تو اتاق عمل خاطره ای ندارین واقعا؟؟!!
2: باشه پس فعلا ما اینو می دیم خدمتتون:

_____________________________________
در رابطه با پ ن1:ایشالا نصیبت نشه،ولی اگه رفتی میبینی قبل از عمل خاطراتی هست که گفتن نداره-متوجهی که؟
بستنی بخرم؟من خودم سرطان بگیرم سرما بخورم ایدز بگیرم ترجیح میدم برام بستنی بیارن!
در مورد ساعت هم باید بگم که یک و نیم بود نه دو!حالا ایشالا برا غده بعدی روز زنگ میزنم.
چون نصیبم شده گفتم!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی