خروج اضطراری

فـایراگزیت (fireexit) یعنی خروج اضـطراری
به هنگام آتش.

f4designer@gmail.com
f4designer@hotmail.com

نویسندگان

خیلی وقته تو گوش خودم میزنم که تو حس نرم . میترسم ؛ مطمئنم دیوونه میشم

.

دوس دارم سطحی باشم . هم سطح همه آدمای عوضی این دنیا


میخوام تقلید کنم ؛ آره برید به خودتون افتخار کنید ، میخوام مقلدتون بشم.
الان از خودت میپرسی در این سطح عوضی؟

ولش کن چرت گفتم ، تو این داستان عوضیه منم . اون آدم عوضی که هیچ کدوم از شما آشغالا نمیخواد شبیهش باشه !

الان دارم لبخند میزنم (حسی که یه بادم تلخ رو تا آخرین مولکول بجوی)

اون اصطلاح جدیده چیه که همتون دو دٍقه یه بار تکرارش میکنید بعدش ژست میگیرید؟


میخوام از همونا یاد بگیرم.

دوس دارم به پایه همه ی اسطوره هاتون بیفتم و زار زار گریه کنم و بگم آره تو یه عمری درست میگفتی و من در تمام عمرم داشتم تو لجن خودم دست و پا میزدم . اون هم یه نگاه خیلی مهربون بهم بکنه بگه عیبی نداره پسرم دیگه تموم شد

.
من هم مثل رویا های تا الانم بهش نمیگم "خفه شو آشغال"

در ضمن الان که تصمیم گرفتم شبیه شما بشم ترجیح میدم از عوضی ترینتون تقلید کنم.

کدومتون در حال چرت گفتن داد میزنه؟

  • ...reza

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی