خروج اضطراری

فـایراگزیت (fireexit) یعنی خروج اضـطراری
به هنگام آتش.

f4designer@gmail.com
f4designer@hotmail.com

نویسندگان
همیشه بود تاکسی و اتوبوس و میتونستم بدون معطلی و باسرعت مسیر خونه و مدرسه رو طی کنم،ساعتمو تنظیم میکردم رو ساعتی که با حرکت توی اون ساعت دقیقا پیش از زنگ برسم مدرسه.
یه روز که تکلیف آنچنانی نداشتم و حال و حوصله م ردیف بود یهو تصمیم گرفتم تا هر چقدر از مسیر رو که میتونم پیاده برم.
در پایان روز در مجموع خوشحال بودم که امروز با فراغ بال پیاده روی کرده بودم و از اکتشافات جدیدم کلی ذوق کرده بودم.
اون روز به چیزای جدید توجه کرده بودم.
تابلوها ، مغازه ها، ویترین ها، چراغای برق، خونه ها، پل ها، ماشین ها، درخت ها،کوچه ها، کیوسک ها، دکه ها، سطل های زباله و کلی چیز دیگه....

این روزها با تمام ناراحتی ها و دلتنگی هایی که داری مجبوری مدتی رو در فضای محبوس پادگان با یه سری افراد متفاوت سپری کنی.
تقریبا همیشه گذران زندگی من با سرعت بوده،قانع بودم به رفیقها و افراد دور وبرم وخیلی از شیشه بیرون رو نگاه نمیکردم.
این روزها پیاده ام.مجبورم مسیری رو پیاده روی کنم.
حالا که دوره تموم شده خوشحالم از اکتشافات جدیدم.
آدما ،آدما ،آدما ،آدما ،آدما ،آدما ،آدما و کلی آدمای دیگه...

  • ...reza

نظرات  (۱)

سلام آقا رضا واقعا درست گفتید وقتی سوار ماشین هستی هیچ چیز رو نمی بینی ولی وقتی پیاده هستی ... .راستی هممون باید این دوره رو بگذرونیم حالا خوش به حال شما که گذروندید خدا به داد ما برسه. یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی