خروج اضطراری

فـایراگزیت (fireexit) یعنی خروج اضـطراری
به هنگام آتش.

f4designer@gmail.com
f4designer@hotmail.com

نویسندگان

بنای عظیم را شهرداری که بخواهد بسازد ،مسیر انحرافی می زند که خیابان ها بند نیایند و تردد خودرو ها روان باشد
همانجایی که تا دیروز شاهراه عبور اسب های آهنی و عابران و رهگذران بود،امروز میزبان خاک است و صدای ماشین های سنگین و سکوت سنگین تر روزهای تعطیل
اما پیرمرد می داند که رسم عقربه هاست،عبور این روزها
...و هرروز صبح آب و جارو میکند پیاده رو جلوی دکانش را به امید روزی که رونق دوباره به کسب و کارش برگردد.


بزرگترین دلیلی که چندین سال است مرا از پای گیم ها و گیم نت ها فراری میدهد
اصلی ترین دلیلی که باعث میشود به تماشای هیچ سریالی ننشینم
شاخص ترین فکری که علت دل نبستن من به غذا ها و خوراکی ها ست
تمام شدنی بودن آنهاست
مسیری که 100 داشته باشد ارزش پیمودن ندارد...

  • ...reza

نظرات  (۱۶)

  • ای کیو سان
  • پس می شه بفرمایید یه مسیر باید چند داشته باشد که ارزش پیمودن داشته باشه؟101 ؟ 102؟ 200؟ چنتا؟
    پاسخ:
    195- بالا تر... (پست بعدی)
    دوتایی مسیر رو شروع کردن
    بعد از طی کلی مسافت ،یکیشون گفت بقیه ی مسیر رو دیگه باید خودت بری،من نمیتونم بیام
    اگه بیام بال هام میسوزن!
    فک میکنی اون یکی تا کجا رفت؟
    بابا "من افول کنندگان را دوست ندارم!"
    بابا کنه نگر!
    بابا روشن ضمیر!
    بیا دستی بر سر ما بکش...
    پاسخ:
    اه اه
    چار روز نبودیم ملت چه سبک شدن
    بابا خب مرد باش اسم بگو تا تکلیفتو بذارم ترک پیشونیت!
    یکیش سه تا خط فاصله س
    یکیش ای کیو سان یکیش am
    اصن حیف من که به این نظرنماها جواب میدم.
  • ای کیو سان
  • تا جهنم؟
    پاسخ:
     (...) آنگه صدوشصت هزار فرشته با هفتاد هزار خازن مرا در میان گرفتند و بر من سلام کردند و تهنیت بجا آوردند و ...
    بعد از آن جبرئیل دیگر بالاتر نرفت.حضرت محمّد(ص)فرمود:یا جبرئیل چه فکر کردی؟جبرئیل گفت:یا رسول الله از این جا بالاتر مرا ممکن نیست. چون این سخنان از جبرئیل بشنید گریست و گفت:یا اخی جبرئیل در چنین موضع مرا تنها می‌گذاری؟ جبرئیل گفت:یا رسول الله به جلال و قدرت جَلَّ جلاله قسم که اگر به مقدار پر پشه از این بالاتر روم تمام پر و بال من می‌سوزد و من هلاک می‌شوم. جناب پیغمبر دید هیچ چاره نیست روی به راه نهاد و نمی‌دانست که به کجا می‌رود  ناگاه از عرش ندا آمد که یا محمّد زودترآی و نزدیکتر آی که بر دیدن تو مشتاقم(...)

    برادر گلم،ماجرای معراج پیامبر رو حتما مطالعه کن.
    http://www.merajpayambar.blogfa.com/
  • ای کیو سان
  • ها راست می گی من اشتباه کردم اولش منظورتو متوجه نشدم
    از بس گنگ حرف میزنی خو مثه ادم حرف میزدی منم همچین کفری نمی گفتم اصن گناش گردن خودت به من چه

    _سلام و چی بهتر از این/
    _خیر مقدم!
    و ان شا الله خیر مخرج!!!/
    _محتوای الفاظِ سردر جدید وبلاگ بدلم نشست ، ولی نقشش نه /
    _منتظر بودم،خیلی؛ هرچند کور بود سوی امیدم اما بلااستثنا هر دفعه که وارد فضا میشدم یه سرک میکشیدم؛ ای عزیز[کلمه فارسیست] پس پرکن پیمانه هامان را و بنواز ما را/
    _و اما بعد: مطلب خوب بود.
    پاسخ:
    سلام و چیزی نیست بهتر ازاین/
    سپاس/
    هه...!!!/
    محتوا و متنش خیلی ثابت نخواهد بود(هرچند در تغییرات آتی حتما روحیات لطیف شما مد نظر قرار خواهد گرفت)/
    والبته:
    همچین سویی هم نتابیده به ظلمات امید وآمال
    دوره ولخرجی ها تموم شده،کاغذ ها رو خیلی کم مچاله میکنم
    ای عزیز [باز هم] تصدق علینا! ان الله یحب المتصدقین.
    حاج آقا التماس دعا...
    پاسخ:
    حاج آقا باباته!
    درست می گی زیر سقفی که هر لحظه ممکنه خراب شه و تورو با خودش به زیر خاک ببره نمی شه رقصید و خوش گذروند
  • فرزین(مسجد بوالفضل کلبه)
  • سلام یه سوال داشتم هیدر بالای صفحه رو کی میتونه واسم طراحی کنه؟
    پاسخ:
    سلام
    این کار خودمه-از بقیه خبر ندارم!
  • رضام دیگه
  • چقدر به دلم نزدیک شده
    وقتی تموم شد  آرامش بعد از باران خشک رو احساس کردم
    در ضمن این هیدر بالای صفحت رو کی می تونه برای فرزین(مسجد بوالفضل کلبه)
    طراحی کنه؟ D: 
    سلام  
    اپم 
    منتظرتونم 
    برو عمو...
    اقا زندگی هم زود تموم میشه، زندگی نکن!
    دعوتتون میکنم به شعر آقای پابلو نرودا به نام Il meurt lentement

    چه خوب حواستان هنوز جمع است ...
    آره والا...
    اگه راهی که پیامبر رفت تا تونست بالاتر از جبرییل هم بره که به پوزه ما هم بخوره بلدین، بگین،ممنون میشم.
  • مجتبی کاوه
  • آپ کن برادر!
    بنویس!!
    بنویس که دایره در شرف بسته شدن است..!
  • میرزا محمد حسین حدائق
  • این متن ها مربوط به کاغذ های مچاله هستن
    وای به حال وقتی کاغذ ها.....
    سلام
    تو این زمونه...
    خیلی وقت بود از یه مطلب این قدر حال نکرده بودم.
    خیلی ممنون.
    بازهم؛ لطفا!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی