خروج اضطراری

فـایراگزیت (fireexit) یعنی خروج اضـطراری
به هنگام آتش.

f4designer@gmail.com
f4designer@hotmail.com

نویسندگان

سه نفر اجبارا به وضع سختی از صخره بالا می رفتند
وقتی نفر دوم در میانه ی راه نگاهی به پایین انداخت،آثار اضطراب در چهره اش نمایان شد
نفر سوم که این صحنه را رصد میکرد،پرسید:چیست؟ از ارتفاع میترسی؟
نفر دوم پاسخ داد:از ارتفاع که نه،اما از سقوط می ترسم.
تمام این ماجرا به دلم نشست وقتی نفر اول با آرامش گفت: خب سقوط نکن!

  • ...reza

نظرات  (۹)

خوب آدم از هر چیز که می ترسه باید دوری کنه...!!!
  • علی حسینی
  • سلام
    بعضی مواقع دست خودت نیست که سقوط کنی یا نه. عوامل محیطی و کسانی که کنارت هستند شرایط سقوطت رو فراهم می کنند.
    یاحق
    [خنده]
    [خنده]
  • علی رفیعی
  • چند روزه میام اینجا هی میبینم چرت پرت می نویسی!
    خوب ننویس دیگه...!
    خاطرات سربازیت رو بگو باحال تره!
  • احسان توکلیان فرد
  • سلام..
    عاقبت هر کس که بالاتر نشست...
    استخوانش سخت تر خواهد شکست
    بهتره که آقای رفیعی مودبانه تر صحبت کنن

    با سلام

    به وبلاگ حقیر سر بزنید و 2 نامه را که نوشته ایم در صورت امکان امضاء کرده و به دیگر دوستان فضای مجازی نیز اطلاع دهید که امضاء کنند. نامه اول خطاب به دکتر احمدی نژاد و تقدیر از زحمات 8 ساله ایشان می باشد. نامه دوم خطاب به رییس قوه قضائیه در راستای محاکمه فتنه گران دروغگوی سال88 و دشمنان رای ملت می باشد که متاسفانه 4 سال است به دلایل نامشخص به تاخیر افتاده است. منتظر حضور و همکاری شما

    خطاب به اقا احسان:
    من اینجا حداقل برای خودم حد و مرزی ندارم،با خود اقای خسروانی هم قبلا صحبت کردم ایشون هم گفتن ازادانه نظرتون رو بنویسید.
    ربطی هم به ادب نداره.صرفا یک پیام هست که منتقل شد.
    یا حق
  • آبی آسمانی
  • واااای بازم خروج اضطراری دعوا شد!
    عامو صلوات بفرست..!
    پاسخ:
    واقعا تا وقتی وضعیت اینه،خروج اضطراری،باید تعطیل بشه
    یا بزنم قسمت نظر رو ببندم
    آقا طرف دعواها اگه من بودم بیایین اینجا هرچی میخوایید بنویسید،ولی اگه با هم مشکل دارید؛دادگاه خانواده!
    هزار بار گفتم،بازم میگم،اینجا اصلا نظر محور نیست،کلا حرفا رو دایورت کردم به کتفم
    بی نظری و سکوت شما،صد منزل مارا به!
    یاعلی

    دایورت به کتفت کر قپم!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی