خروج اضطراری

فـایراگزیت (fireexit) یعنی خروج اضـطراری
به هنگام آتش.

f4designer@gmail.com
f4designer@hotmail.com

نویسندگان

مطلب مورد نظر یافت نشد!

  • ...reza

نظرات  (۱۰)

این روزا خیلی شر و ور میگی
ناراحت نشی هااا!
ولی شاعر خوبی هستی!

خوب شد روحانی شد رئیس جمهور ...............

تا شما به اصطلاح مسلمونهاکمتر چرت و پرت بنویسید.............

خوش باش..

خووووووووووووووووووووووووش......

پاسخ:
اولا: علیک سلام
ثانیا: اسمت آشنا نیست،کاش میگفتی کاملشو که لازم نباشه اینجا چیزی بنویسم.
ثالثا و رابعا و خامسا:اگه میدونستم مطلب ننوشته ی من،اینقد کفریت میکنه،حتما می نوشتمش.
من خوشم،و این خوشی من ظاهرا واسه تو خیلی سنگینه که اینجوری آخر جمله هات نقطه ریخته.
خوب شد روحانی رئیس جمهور شد تا ما بیدار شیم و آره...
واقعا دیگه نمیشه چرت و پرت نوشت،ازین به بعد مینویسم به خاطر تو.
خوب شد که روحانی اومد تا شنبه که میرم کانون،سید روضه ی مقتل بخونه،ملت توی خیابون روضه ی شام رو اجرا کنن.
خدا رو شکر بلوار چمران،بنفش بود.تا یادم به ارغوانی و کبودی بیفته.
کبودی که اصلی ترین سوال امتحان فرداست.
کاری به روحانی نداشتم که این پست رو نوشتم.
روحانی الان رئیس جمهوره.مثل خلبان هواپیماست.اگرم دشمنم باشه (که نیست) بخاطر جون خودم و مسافرا هم که شده دعا میکنم سالم به مقصد برسه.کمکش هم میکنم.
من اگه به اصطلاح مسلمونم،خدا رو شکر میکنم،
ما به اصطلاح مسلمونا همیشه خوشیم.
خوشی من به شکمم ختم نمیشه،یا یه وجب بالا و پایینش.
تو هم یه فکری به حال خوشی خودت بکن،تا تموم نشدی.
خوش باشی.
تا وقتی که خودمون محور قضاوت ها باشیم نه منطق؛
ادبیاتی که با عقیدمون هم راستا نباشه و یا شاید منظورهاش رو خوب نفهمیم، چرت و پرت یا شرو ور تلقی میکنیم
همیشه نباید همه چیز مطابق خواست ما باشه، بعضی وقتا هم ما باید یه تغییر هایی کنیم.

پاسخ:
کسی که چکش باشه
همه رو میخ می بینه!
حق.
دلم سوخت از این کامنت دوم
به نظرم فضای رقابت تموم شده و هرچه زودتر برچیده بشه بهتره.همون چیزی که رهبری گفتن.
وقتی دوز سیاست انقدر توی مملکت بالا بره حاصلش بعد اعلام نتایج میشه غره شدن یکسری و منفعل شدن یکسری دیگه و تحلیل های متلقا غلطی که به همراه انرژی نهفته شدشون آزاد میکنن.
حتی به این وبلاگ و این پست که ربطی به سیاست ندارن هم کشیده میشه.
پاسخ:
فضای رقابت توی فضای داخلی که تموم شدنی نیست،اما چاشنی رفاقت و مسئله ی هدفه که باید باهاش همراه باشه.
سیاست زدگی هم ماجراییه که متاسفانه بدجوری اینروزا تو ذوق میزنه.
ممنون از تذکرت و خوشحالم از دلسوزیت.
هرچند قرار نبود پست من سیاسی باشه اما "محمدجواد"، خودش سیاسیش کرد.منم مجبور شدم جواب بدم.
حق.

سلام.

بچه ها خیلی بالا هستن..

عامو این بدبخت فقط یه جمله نوشته که اینقدر بهش گیرمیدین..

پاسخ:
سلام
مخاطبت کیه؟
لایک
آره من ژیلت دارم.

چقدر شدید شده فضا ی اینجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

___________________________

یاس کبود رو یاد کدین ...سپاس!

 

 

 

پاسخ:
ممنون- خوش اومدین
سلام!
ادبیات بسیار جالبی هست.
امیدوارم بیشتر ببینم چنین ادبیاتی رو ...
جملت بیشتر منو یاده این میندازه "سیگار داری؟ یه نخ بده!!!)"
یه وبلاگی بود که خیلی بازدید کننده داشت ، جای تعجب برام بود که چرا نویسنده وبلاگ که فقط روزی 1 جمله می نویسه این همه دنبال کننده داره.
یا حق

پاسخ:
سلام
تو فن باوفایی هستی!
ممنون که سرزدی
حق
  • مرگ بر اسرائیل
  • دارم ولی فک کنم واجبی بیشتر به کارت بیاد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی