خروج اضطراری

فـایراگزیت (fireexit) یعنی خروج اضـطراری
به هنگام آتش.

f4designer@gmail.com
f4designer@hotmail.com

نویسندگان

من معمولا روی حرفام وای میسم!
به شرط اینکه زیاد حرف نزنم.

  • ...reza

نظرات  (۳)

سلام . من  معمولاً اگه شرایطش باشه است. !!!

پس با این حساب روی حرفات وای میسی...

  • من زیاد حرف می زنم
  • ما باید روی حرفامون وایسیم یا اینکه پامون رو روشون بذاریم؟هوم؟کدومش منطقی تره؟"معمولا" همیشه منطقی تره.
    ولی ما جایی رو امضا نکردیم،به کسی قولی ندادیم به علاوه اتفاقی نمیافته اگه استثنا قائل شیم،مخصوصا وقتی میتونیم به خودمون حقشو بدیم،مخصوصا وقتی حرفامون مشمول چیزای بیشتری میشه،کارای بیشتری میشه،اون موقع میتونیم یکمی زیرآبی بریم یا کلن نادیده بگیریم.
    به شرط اینکه زیاد حرف نزنم خیلی مهم تره،خیلی هم قشنگ تره هم از دور هم از نزدیک.مثلن من،خب گفتم که من زیاد حرف می زنم،همین میشه که معمولا گزاره اول به سمت به ندرت یا اکثرا میره گاهی.ولی چه کاری بهتر از این که اصلن حرف نزنم.اون موقع مجبور نیستم پامو بذارم رو حرفم - خودم رو لگدمال کنم- یا اینکه روی حرفم وایسم و بلابلابلا.ولی می تونم حرف نزنم یا کم حرف بزنم؟از نزدیک و دور جوابم نه ئه.من همیشه حرف می زنم.به "حرف" و "کلام" معتادم.ولی چرا امتحان نکنم؟فقط برای تفریح.یه مدتی.من هیچی نمیگم،هیچیِ هیچی. ولی کارمو میکنم."عمل" می کنم.اینجوری خوبه.فک میکنم جالب ترم هست،نه تنها بقیه که خودتم میتونی غافلگیر کنی با این کارت.مطمئنم به نفع همست.."معمولا" مطمئنم.
    پاسخ:
    پرداخت نقدی،یعنی یهو همه ی پول و بدی و خلاص
    پرداخت اقساطی،زجرش بیشتره به مراتب،جون آدم در میره تا پولش دستش برسه.
    اصن اقساط،یعنی تیکه تیکه کردن و زجر دادن.
    البته از طرف کسی که مستحق پول هست (نگفتم طلبکار که بعدا کسی فک نکنه من طلبکارم از کسی)
    چون کسی که قسط میده حلاوت بیشتری حس می کنه
    البته اگر این یارو واقعا مرد باشه،جونش در میره تا اقساطشو پرداخت کنه(قسطم دیر نشه ، کم نشه، نمیرم نتونم پرداخت کنم...)

    من همیشه از خدام بوده یه چیزی بنویسم ،بعدش یکی بیاد نقد و اقساط رو قاطی کنه به هم و زجر بده.
    الان مطلب من توسط یک عدد منتقد باحال (که کاش میدونستم کیه) بصورت اقساطی،نقد شده.
    نقدا تیکه تیکه شده
    در اینکه حرفش و نظرش چقد درسته حرفی ندارم،چه بسا که همه ش قبول نیست.
    همه می دونیم در،بازه
    باز پرنده ست
    پس در پرنده ست!
    ولی قبولش نمی کنیم.چون میدونم با قاطی کردن نقد و اقساط،چیزی به نتیجه نمی رسه.
    اگه دقیق تر بخوام بگم،باید بگم که سیب و پرتقال رو کسی نه با هم جمع میکنه،نه با هم مقایسه میکنه.
    حق.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی