خروج اضطراری

فـایراگزیت (fireexit) یعنی خروج اضـطراری
به هنگام آتش.

f4designer@gmail.com
f4designer@hotmail.com

نویسندگان

یا
...دمی
...دتم

...علی.

  • ...reza

نظرات  (۸)

متاسفانه از این پستتون چیزی نفهمیدم
پاسخ:
ایراد از تو نیست
مشکل خودمه
که نمیخوام حل بشه.
ممنون که اومدی.
سلام
.
.
.
یا...
علی&حق
...زیارت
...شهادت
انشاالله..
  • محمدامین ایمنی
  • سلام
    یادمی
    یادتم
    یاعلی.
    میخوام نشی!!!!
    پاسخ:
    خب
    تو "یک مخالف"ی.
    و انتظار دیگه ای ندارم.
    به هرحال خوش اومدی
    .
    .
    .
    راستی،
    اونیکه گفته هرکه عاشقم شود،عاشقش میشوم،خداست
    آخه این یه قسمت از حدیث قدسی بود.

    هر کس مرا طلب کند ، مرا می یابد، و هر کس که مرا یافت مرا می شناسد و هر کس که مرا شناخت، مرا دوست می دارد و هر کس که مرا دوست بدارد، عاشق من می شود و هر کس که عاشق من شد ، من هم عاشق اومی شوم و هر کس که من عاشق او بشوم ، او را می کشم و هر کسی را که من بکشم خون بهایش بر من است و هر کس خون بهایش بر من باشد ،پس خودم خون بهایش می شوم.

    قره العیون، فیض کاشانی، کلمه نوزده

    یک مخالف هر کجا وجود دارد ،اما میترسد ابراز وجود کند!
    اخرین پست رو حذف کردم.
    میترسم مشکل افرین شود.
    اقا میگم یه نگاه به این پست بنداز ببین انگار نظراتت قاتی واتی شده ، دوست داشتی درستش کن!
    پاسخ:
    اشتباه نشده

    حدیث قدسی رو که خوندم یادم به این بیت شعر افتاد

    ای حیات عاشقان در مردگی               دل نیابی جز که در دل‌بردگی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی