خروج اضطراری

فـایراگزیت (fireexit) یعنی خروج اضـطراری
به هنگام آتش.

f4designer@gmail.com
f4designer@hotmail.com

نویسندگان

هی میخوام بنویسم
ولی هرچی مینویسم که به درد یه نفر دیگه هم بخوره،میرسم به جایی که می نویسم "ضرر کردم".
شاید به دردت بخوره،اینکه بدونی باید مراقب باشی ضرر نکنی
اگر تمام نفس هایی رو که میتونی توی این حریم بکشی،بکشی؛به اندازه ی تمام نفس هایی که نمی تونی بکشی ضرر می کنی
هی از جلوی اتاقک ضریح رد می شدم
ولی به جای نگاه کردن به ضریح،به زائرا خیره می موندم
یکی اشک،یکی نماز،یکی زیارت،یکی دعا
یکی خمیازه،یکی خواب
یکی خنده،یکی گریه ،یکی با گوشیش ور می رفت، یکی با موهاش
یکی ایستاده ،یکی نشسته ، یکی دوزانو،یکی چار زانو
یکی با تنهایی خودش،یکی با صفای جمع...

کی میتونه بگه توی حرم امام رضا،کدوم یکی ازاین کارا کار اشتباهیه؟
کی میتونه بگه بین این زائرا کی بیشتر ضرر کرده؟
اصلا مگه از اینجا چیزی معلومه؟

تو پیش خودت فکر کن
منم پیش خودم

میری و برمیگردی
و ضرر میکنی
اگر وقتی از حرم به صحن میرسی،بین چیزهایی که باخودت داخل بردی چیزی غیر از پلاستیک کفشت همرات باشه...
حق.
ــــــــــــــــــپ نــــ:
از امروزبنا به پیشنهاد آبی آسمانی:ببین رسول توی نظرا چی نوشته.

  • ...reza

نظرات  (۱۱)

کاشکی امام رضا ما هم می طلبید ، کاشکی
زیاد بلد نیستم خوب نظر بدم اما خوب بود.
اللهم عجل لولیک الفرج
من هم که اون جا بودم، اما میترسم دلمو که جا گذاشتم؛برگرده!!!
پاسخ:
آفرین،قشنگ گفتی.

 پیرِ کاروان تو تاریکی گفت:اگه از سنگهای زیر پاتون بردارید پشیمون میشید، اگه برندارید هم پشیمون میشید! گذشت. کاروان رفت و صبح بعضیهاشون که برنداشته بودن به دست بقیه نگاه میکردن و افسوس میخوردن که چرا از اون درّ و گوهرها مشتی بر نداشتن؛ جالب بود که اونایی که برداشته بودن پشیمون بودن که چرا بیشتر برنداشتن!
حکایتِ حرم و مجلس و اعتکاف و ... کلاً حکایت دنیا اینطوریاست!
  • محمدامین ایمنی
  • سلام.
    زیارات قبول.
    سلام.
    ممنون.زیارت قبول!!
    یاعلی..
    حتما ضرر کردیم
    اما کاش سودی هم کرده باشیم
    که حتما کردیم
    حداقل سود بخشیده شدن بود
    کی میدونه؟؟؟
    باید از خودمان سفر کنیم...
    پسر ساده ایه.
    خونوادشون هم زیاد تو قید و بند مذهب نیستن.
    یعنی بیشتر اهل ماهواره و... وحجاب هم زیاد براشون تعریف نشده!
    دیروز رسیدیم،امروز اس داد:
    "سلام.خواهرم گفت به امام رضا بگو یه چیزی که خودم میدونم درست شه.خود امام رضا میدونه دیگه.حاجی یه دعا عادی و به شوخی کردم به علاوه نذر بانی شدن(برا چنتا از بچه ها اشترودل خرید)که نیتم این نبود.
    خواهرم خواب دیده تو حرمه و زنگ گلدسته متوقف شده و اذان میگن.
    یه آقایی یه سینی پر کیک فنجونی میداده و سومیش گیر خواهر من میاد.بهش میگن نذرت قبول شده و خواستت براورده شده."
    همین..
  • میلادفریدنیا
  • سلام علیکم
    از کجا شروع کنم؟!
    از روضه ی بالای وبلاگ(هدر)؟از نظر آق رسول؟یا از مطلبِ نویسنده؟
    از مطلب شروع میکنم،خوش به حالتون که سالتون رو کنار آقا شروع کردید...
    اما اینکه هرکی تو حرم یه کاری میکنه منو یاد خودم انداخت،من همیشه تو صحن گوهرشاد می خوابم،خیلی کیف میده!!امتحان کنید...
    نظر رسول هم مو به تنم سیخ کرد...
    هدر هم که عالیه...
    خداوکیل چه حالی داشتی وقتی روش کار می کردی؟!
    خیلی حرف زدم یاعلی
    پاسخ:
    سلام،از هرجا که شروع کنی آخرش اگه برسه به "یا علی"،درست تموم شده.
    خیلی خوش اومدی.
    جواب رسول:اگه ما چیزی نگیریم عجیبه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی