خروج اضطراری

فـایراگزیت (fireexit) یعنی خروج اضـطراری
به هنگام آتش.

f4designer@gmail.com
f4designer@hotmail.com

نویسندگان

سال داره تموم میشه،خواستم بگم اگه این شمارنده ی سمت چپ بخواد همینطوری الکی عددش زیاد بشه،مجبورم در این خروجی رو تخته کنم
معلوم نیست که وبلاگه یا گوگل؟
یه معلم هنر داشتیم،میگفت هروقت خواستی یه کتاب رو بخونی از وسطش شروع نکن.خب اون نویسنده ی بیچاره از اول نوشته نه از وسط.
حالا بماند که من بعد از اون نصیحت،گاهی پنج دقیقه توی صفحه ی مشخصات یه کتاب گیر می کنم،ولی منظورم اینه که باباجون،من پنج شیش تا مخاطب داشتم که از همون مطلب اول باهام بودن و خوندن و اومدن جلو،نظرهم اگه میدادن میذاشتم روی چشم
بعدشم چندتا مخاطب عاقل داشتم که چون از اول نخونده بودن و گذری بودن،میومدن و میخوندن و یا علی
دیگه نظرات چرت نمیذاشتن.
بحث اصلا سر انتقاد نیستا. انتقاد اگه خوب باشه قبوله
ولی گاهی وقتا که میام توی مدیریت وبلاگ و نظرا رو میبینم میخوام سرمو بکوبم به میز.
________
من از همون روز اول گفتم اگه اومدی و چیزی رو متوجه نشدی،دیگه پیله نشو
اگر میخوای یه چیزی رو بخونی و بفهمی برو همشهری جوان بخون یا چه میدونم ویکی پدیا بخون!
اصلا مگه تو درس و مشق نداری؟
________
امروز سر میز ناهار که دستم خورد به قاشقی که استفاده نشده بود و افتاد زمین،فهمیدم قاشق باید شسته بشه
حتا اگه چیزی باهاش خورده نشه!
________
تمام.

  • ...reza

نظرات  (۱۰)

سلام آقو رضا میگمادرباره ی کی نوشتی؟اصلاکسی داریم بیاد ویه ولاگ رو از وسط بخونه فکر نکنم چنین کسی باشه!!! قلمت مستدام

جمله ی آخرو فهمیدم ولی نفهمیدم...

میفهمی که؟؟؟

  • آبی آسمانی
  • والو به خدا با ای وبلاگاشون..
    پاسخ:
    بالاخره آبی آسمانی افتخار دادن،نظر گذاشتن.

    سلام.

    «حالا بماند که من بعد از اون نصیحت،گاهی پنج دقیقه توی صفحه ی مشخصات یه کتاب گیر می کنم» چرا بماند؟ دهن منو سرویس کردی با این نصیحتت؛خنده داره که مقدمه کتابها رو میخونم حتی شب امتحان! نمیتونم مثل بقیه کتاب و نشریه ورق بزنم عکساشو بچرم ؛ ازبسم الله تا تمت بحول الله رو میمطالعم.

    ...

    گاهی وقتا که میام توی  وبلاگت و نظرا رو میبینم میخوام سرشو بکوبم به میز. سر اونی که حال ما رو میگیره؛ انتظار قدیم رو هم از قسمت نظراتت ندارم، چاره دیگه ای هم نداری!

    سلام
    یکی میگفت چرا پست نمیذاری گفتم چیزی به ذهنم نمیرسه گفت بابا مثل م خ چرت و پرت بنویس بهش گفتم فلون فلون شده این که من و تو نمیفهمیم دلیل بر چرت بودنش نیست
    پاسخ:
    کاش همه ی نفهمیدانا و فحش دادنا مربوط به من بود...
    ممنون که هوامو داری.
    حق.
  • محمدامین ایمنی
  • سلام.
    اومدیم اخر سالی تو وبلاگت ازاین کاراکنیم که بچه قرطیا میکنن
    همین که دستشونو میگیرن طرفت میگن 4تاش برای من یکیش برای تو!!
    یه قانونم توفیزیک زدن به نامش،میدونی که چی میگم...
    شماره کفش خدا،تنگ پیشونیت.
    پاسخ:
    مرسی از لایکت! (به قول قرتی ها!)
    سلام

    آقو رضا

    سالم داره تموم میشه نمیخوای یه قالب بزنی تا من دوباره کپی پیسم رو شروع کنم تا کی ساکت بمونم و لوگو برای بقیه درست کنم

    سلام.یه پست جدید بذارین و قوانین وبلاگتون رو توش بنویسین.
    اینجوری کسی نظر چرت هم نمیذاره
    این پستت خیلی چرت بود .
    پاسخ:
    قربون تو.
    همین حرفت شرف داره به تعریفای بی معنی گاه و بیگاه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی