خروج اضطراری

فـایراگزیت (fireexit) یعنی خروج اضـطراری
به هنگام آتش.

f4designer@gmail.com
f4designer@hotmail.com

نویسندگان

اولش میگه بر فرض محال که خدایی جز خدای یکتا باشه
"فساد می شود"
خب خدایی که جز خدای یگانه نیست
پس الان جریان چیه که فساد هست؟
میگه: لَوْ کَانَ فِیهِمَا آلِهَةٌ إِلا اللَّهُ لَفَسَدَتَا !
و این "اله" کیست؟
    "من".

______
اگر در آسمان و زمین خدایانى جز خداى یکتا بود تباه مى شدند
انبیاء ، 22

  • ...reza

نظرات  (۵)

سلام آقا رضا نمیشه معنیش کنی چیزی نفهمیدم؟؟؟؟؟؟
سلام
و نه فقط من ...
پاسخ:
سلام
البته...
ولی خب.

حالا شد...

بعضی وقت ها یه مطب به توضیح بیشتر نیاز داره.به نظرم این یکی از اون ها بود.قبلی رو نفهمیدم....

  • میلاد فریدنیا
  • سلام بر برادر ارزشمندِخودم...
    مدتی بود توفیق حضور نداشتم یهو دلم هواتو کرد!
    مخلصیم...
    پاسخ:
    سلام رفیق
    ممنون
    لطف کردی
    سلام یه تذکر داده بودی به رسول میخواستم بگم فکر کنم خودت بیشتر از یک روزه که دچارش شدی! اگه روند مطالبتو ببینی شاید تایید کنی.
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    آره
    آخرشم گفته بودم "هر چند خودم رعایت نکنم".

    حتمن خودم متوجهش شدم
    سال 92 که شروع بشه،چن روز تعطیلش میکنم
    ایشالا بتونم سر و سامونی بدم بهش
    ممنون از تذکرت.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی