خروج اضطراری

فـایراگزیت (fireexit) یعنی خروج اضـطراری
به هنگام آتش.

f4designer@gmail.com
f4designer@hotmail.com

نویسندگان

توی اتوبوس بودم
به یه ایستگاه رسید و وایساد
مسافرا رو پیاد و سوار کرد
[میخواست راه بیفته که]
نگاهم به پیرمرد افتاد که داره چیزایی رو که خریده جمع می کنه
دستی واسه راننده اتوبوس تکون داد که " آقا چن لحظه وایسا تا منم سوار شم".
راننده ندید،هیشکی ندید.
فقط من دیدم
به مسافرای داخل اتوبوس نگاه کردم
سن همه شون از من بیشتر بود
منم سرمو انداختم پایین.
انگار که چیزی ندیدم.
___
یه همچین آدمی هستم من!

  • ...reza

نظرات  (۶)

خوشم میاد از راستگو بودنت....!!!
سلام





لطفا متن دعائو بخونید

=-=-=-=-=-=-=-=-=




بسم الله الرحمن الرحیم


اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن

صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ

فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ

وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً

حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا






برای تعجیل در فرج صلواتی هم بفرستین
وااای !!!  عجب ترازدیی !  اشک تو چشام جمع شد
پشیمونی از کاری که میشد انجام داد ولی بنا به هر  دلیلی انجام ندادن اون میتونه نقطه شروع تحول در زندگی هر انسانی باشه.یا حق
سلام داداش.
این عکستو دیدی؟؟؟؟عجب عکسیه؟سفارشی واسه تو.برو حالشو ببر!!
http://www.rahpouyan.com/data/pictures/1391/11/14/P2.jpg
پاسخ:
ممنون
من دیگه معروف شدم!
یه جورایی،هممون اینجوری هستیم
البته،مقایسه نکنم.شما از ما خیلی بهترین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی