خروج اضطراری

فـایراگزیت (fireexit) یعنی خروج اضـطراری
به هنگام آتش.

f4designer@gmail.com
f4designer@hotmail.com

نویسندگان

می گفت آقای حاجی احتیاط کن این پیچ هاش گم نشه،اگه گم شد ،تو بازار پیدا کردنش سخته.
هرچند آقای حاجی چشمی گفت و سرشو به نشونه ی تایید تکون داد،ولی اون به حرفش ادامه داد.
-آخه می دونی چی شده؟
آقای حاجی بانگاهش نشون داد که منتظر ادامه ی «چی شده» هست:
-توی خونه قبلی که کار می کردیم،صاحبخونه اومد که همین کار شما رو انجام بده ،من بهش سفارش کردم که مراقب پیچ ها باشه تا یه وقت گم نشن.
اون بنده خدا هم که اومده به سفارش ما عمل کنه پیچ هارو گذاشته بود جایی که دست کسی بهشون نرسه.اما چنان پنهونشون کرده بود که آخر کار،یادش نمی اومد کجا گذاشتتشون.
هرچی فکر کرده بود به نتیجه نرسیده بود و مجبور شده بود با چه مشقتی بره و پیچ بخره تا ما کارمون رو تموم کنیم.

حالا این هیچی
بعدا کاشف به عمل اومده بود که اونا رو جایی گذاشته بوده که آدم به خلقت و حکمت خدا شک کنه؟!
آخه یکی نیست بگه،کی میاد پیچ رو بریزه توی استکان و بعدشم بذاردش توی یخزن یخچال؟!

  • ...reza

نظرات  (۸)

  • علی فلاح
  • سلام.
    داداااااااااا.ممنون که سر زدی!!
    راستی اون نوشته بالا خیلی قشنگه!!!1
    سلام
    سر زدما...
  • میلاد فریدنیا
  • سلام اخوی!
    منم تازه یادم اومد کلید خونمون که قرار بود خوب حفظش کنم کجا گذاشتم!!!
    البته من تو استکان و یخچال نذاشته بودم!تو زمین چالش کرده بودم و بابام تو اون زمین یه نهال کاشته و الان کلید معلوم نیست دقیقا کجای ریشه های درخت گیر افتاده و قراره از کدوم میوه بیرون بیاد...
    ولی خداییش خوب نگهش داشتم...
  • گرفتار تهران
  • سلام همچی نوشته بودی تو بازار گیر نمیاد که فکر کردم گفتی {نفر قبلی رفته خریده} سوتی دادی!

    آقا میگم من نفهمیدم آخه از قدیم گفتن به حرف بزرگتر نگو چرت !!

    پاسخ:
    هه!
    سلام
    همین دیگه،پشت اسمت زدی تهران ،یادت رفته اینجا شیرازه!
    چیزی که سخت پیدا بشه،عملا پیدا نمیشه!
    منم که عرض کردم
    اون بنده خدا با سختی و مشقتی رفته اونو جوریده!

    ممنونم که بزرگتری کوچیکتری حالیته و نگفتی چرته.
    خداپناهت گرفتار عزیز
  • امین ایمنی
  • سلام
    شدیدا باتیتر مخالفم چون بازی تو زمین اوناست...
    پاسخ:
    سلام
    باشه آقا جون
    با ماسخل مشکل داری؟
    اشاره کن شمو...
  • علی حسینی
  • سلام به وب ما هم سری بزن
    یا علی...
    پاسخ:
    سلام علی
    چشم
  • علی فلاح
  • سلام.
    پس چرا عنوانش رو عوض کردی؟
  • علی فلاح
  • بروزم داداش!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی