خروج اضطراری

فـایراگزیت (fireexit) یعنی خروج اضـطراری
به هنگام آتش.

f4designer@gmail.com
f4designer@hotmail.com

نویسندگان

"جنگ ما جنگ عقیده است و جغرافیا و مرز نمی شناسد و ما باید در جنگ اعتقادیمان ، بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازیم." امام خمینی (ره)

به راستی دعوای ما در جهان بر سر چیست؟ چرا ما باید مدام فریاد مبارزه سر دهیم؟

چندین سال قبل در کشور ما فردی ندای مبارزه سرداد و تا آخرین نفس در این راه ایستاد و از جان و مال و خانواده خود در این راه هزینه داد. حاصل آن هزینه دادن ها چیزی بود به اسم انقلاب اسلامی و به وجود آمدن کشوری مستقل و آزاد.

در پای این انقلاب چه خونها که ریخته نشد و چه مصیبت ها که مردم شریف کشور متحمل نشدند. اکنون پس از گذشت سی و چند سال از پیروزی انقلاب شاهد آن هستیم که جهانخواران و ددمنشان هنوز چشم طمع به این نظام و انقلاب دوخته اند و هر روزه در صدد ویران کردن مبانی و ارزش های آن هستند.

همه جهان شاهد این امر هستد که این انقلاب چگونه پوزه ی استکبار و استعمار جهانی را بر خاک مالیده است و نه تنها کشور عزیز ما را از چنگال مستکبرین رهانیده است ، بلکه الگوی سایر کشورهای جهان جهت رهایی است.

بله، اکنون جنگ ما جنگ عقیده است؛ امروز جنگ حق و باطل ، جنگ فقر و غنا ، جنگ استضعاف و استکبار و جنگ پا برهنه ها و مرفهین بی درد شروع شده است.

جبهه استکبار چند صباحی پس از پیروزی انقلاب با حمله بر کشور ما و آغاز جنگ تحمیلی سعی در نابود کردن بنیان انقلاب داشت ولی دیدیم که چه مفتضحانه او را از صحنه کنار زدیم و پیروز میدان شدیم. نا گفته نماند که این شکست خوردن های از جبهه اسلام تا به امروز ادامه دارد و خواب خوش برای دشمن نگذاشته است.

امروز همان کسانی که زمانی جنگ نظامی علیه ایران به راه انداختند به گونه ای دیگر با ما وارد میدان نبرد شده اند؛ امروز هدف دشمن ویران کردن پایه های تئوریک اسلام و انقلاب است.اما غافل از این است که ندای انقلاب زمان های طولانی است که به گوش جهانیان رسیده است و نمی داند که با تحریم کردن رسانه ما نمی تواند جلوی رسیدن صدای انقلاب به گوش جهانیان باشد.

اکنون ما تنها در یک جبهه مشغول جنگ نیستیم بلکه دشمن از چند جهت ما را مورد هجمه قرار داده است. یکی از این جهت ها بحث فشار های اقتصادی است؛ دشمن به خیال خود با فشارهای اقتصادی و معیشتی می تواتد اصول را از مردم ما بگیرد؛ همه می دانیم که کشور ما در حال جنگ و انقلاب ، سختی ها و مشکلاتی را تحمل کرده و کسی مدعی آن نیست که طبقات محروم و ضعیف و کم درآمد و خصوصا اقشار کارمند و اداری در تنگنای اقتصادی نیستند، ولی آن چیزی که همه مردم ما فراتر از آن را فکر می کنند، مسأله حفظ اسلام و اصول انقلاب است. مردم ایران ثابت کرده اند که تحمل گرسنگی و تشنگی را دارند ولی تحمل شکست انقلاب و ضربه به اصول آن را هرگز نخواهند داشت. ملت شریف ایران همیشه در مقابل شدیدترین حملات تمامی جهان کفر علیه اصول انقلاب خویش مقاومت کرده است. اما یقینا این صبر و شکیبایی بی تأثیر نبوده است و بی پاسخ نخواهد ماند .

در فرهنگ ما مبارزه با ظلم و دفاع از مستضعفین جزء ارزش های اصیل است و مردم نشان داده اند که برای احقاق حق همیشه در صحنه حضور داشته اند.

جهانیان هوشیار باشند که تا نابودی ظالمین و مستکبرین چیزی نمانده است مردم این مرز و بوم مقدس باید بدانند که طلایه دار این حرکت هستند و نگاه جهان به سمتشان است.

خون هایی که به پای این انقلاب ریخته شد کافی است که ضمانت کننده انقلاب ما و سایر انقلاب های مستضعفین جهان باشد.اکنون زمان آن رسیده است که ندای " ألیس الصبح بقریب" در جهان طنین انداز شود و جهان از شر ستمکاران نفس راحتی بکشد.

در پایان سخن را با این نصیحت پیر خمین به پایان میبرم؛

"به فکر نگه داشتن وضع موجود نباشید بلکه به فکر فرار از اسارت و بردگی و یورش به دشمنان اسلام باشید که عزت و حیات در سایه مبارزه است و اولین گام در مبارزه، اراده است و پس از آن تصمیم بر این که سیادت کفر و شرک جهانی خصوصا آمریکا را بر خود حرام کنید. ما در مکه باشیم یا نباشیم دل و روحمان با ابراهیم در مکه است."

  • ...haza

نظرات  (۴)

  • رضام دیگه
  • عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد...
    یاران ظهور باید برای هدفشان باید آب دیده شوند
    همانطور که فولاد آب دیده میشود
     


    امام صادق(ع): یاران ظهور مردمانی هستند چون فولاد محکم . . .
  • میلاد فریدنیا
  • سلام برادرم
    مردم ما برای اصول انقلاب کردند و برای اصول جان هم میدهند اما پیغمبر فرمودند:الله الله فی طبقه السفلی!!! نباید با این دید باشیم چون مردم انقلابی و مسلمان هستند پس حالا هر فشار اقتصادی هم بهشون وارد بشه تا اخر تحمل میکنن!!! چون امام روح الله فرمود:اگر مساله ی فقر حل نشود انفجاری رخ میدهد که اسلام هم جلودارش نیست! حواسمون باشه از خدا چک سفید امضا برای پابرجا ماندن این انقلاب نداریم بلکه خودمان باید نگهش داریم! امام خامنه ای فرمود:ابزارهای دشمن در نظام فساد،تبعیض و فاصله طبقاتی است.
    ما برای رفع کدام تلاش میکنیم؟؟؟
    پاسخ:
    سلام.
    اولا که اثبات شیء نفی ماأدا نمیکند.
    ثانیا بند میم وصیت نامه امام روح الله را ما هم بلدیم.
    ثالثا هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.
    والسلام.
    دشمن از چند جهت ما را مورد حجمه قرار داده است.
    مورد حجمه قرار داده است.
    حجمه!!!
    پاسخ:
    سلام دیوونه
    ممنونم
    چشم
    حقیقتش نویسنده مطلب من نبودم
    منم دخلی توی متن نویسنده نداشتم.
    به امضای مطلب اگر دقت کنی نوشته ...haza

    ایشالا دیگه ازین مشکلا پیش نمیاد به برکت...
    ممنون از تذکرت
    ...reza
    -ice age 4 داری؟
    -ها؟

    نه ندارم.آخه الان وسط کافینت آیس ایج چارم کجا بود؟!!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی