خروج اضطراری

فـایراگزیت (fireexit) یعنی خروج اضـطراری
به هنگام آتش.

f4designer@gmail.com
f4designer@hotmail.com

نویسندگان
صبح روز یکسال پیش ساعت شیش،لباسهایم را پوشیدم
البته یکسال پیش فکر میکنم چهارشنبه بود.
لباسهایم را پوشیدم و عازم شدم.
ترمینال مدرس.
عازم شدم و عصر رسیدم کرمان.
مرکز آموزش شهید باهنر ناجا
رسیدم کرمان و خدمت آغاز شد.
لباسهای خیار شوری پوشیدم
خدمت آغاز شد و نقطه ی اول،کنج کلاه نشست.
هر ماه یک نقطه.
نقطه اول نشست[آن روز] و نقطه ی دوازدهم،امروز.
--------------
یک سالگی خدمتم مبارک!
  • ...reza

نظرات  (۴)

یک سالگی خدمتتون مبارک
پاسخ:
زنده باشین-ممنون
هر وقت تو قسمت "مطالب دوستان" وبلاگم "خروج اضطراری" رو میبینم به خودم وعده یه متن قندپهلو رو میدم که منتظره من بخونمش!
خوشمزه بود..
همین!
  • آفتاب پرست
  • یه سرباز وقتی که میرسه به ته خط تازه تبدیل به وزیر میشه.

    یک سالگیت مبارک.
    پاسخ:
    وزارت کم است،اهداف ما متعالیست.
    سلام بهههه هم پادگانی چطوره؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی