خروج اضطراری

فـایراگزیت (fireexit) یعنی خروج اضـطراری
به هنگام آتش.

f4designer@gmail.com
f4designer@hotmail.com

نویسندگان
سنگ شو،آهن شو،یا بادام زمینی مزمز.
بی دل شو و بی معرفت.
بعد که بخودت آمدی ناراحت شو
آنموقع برای بقیه توضیح بده و بگو که پشیمانی.
پشت کامیون با یک خط درشت و خوشگل نوشته بود:
کعبه حاجات من ،گریه ی چشمان تو
مرحم زخم تنم ، گرمــی دســتان تو

سنگ و آهن و بادام شدم-زمینی-تند و آتشین.
بی دل و بی معرفت
به خودم که آمدم دیدم نیم ساعت پیش از آن کامیون جلو زدیم و من هنوز دارم به این فکر میکنم که "مرحم"درست تره یا "مرهم"؟
کجایی پسر؟

  • ...reza

نظرات  (۴)

  • لینک باکس هوشمند تک باکس
  • سلام.اگه دوست داری امار سایت خودت رو منفجر کنی و محبوبیت بیشتری در گوگل پیدا کنی و بازدید سایتت بیشتر بشه یه سری به لینک باکس هوشمند ما بزن.
    تیم مدیریتی لینک باکس هر ماه سه جایزه ویژه برای اعضای لینک باکس در نظر دارد.برای اطلاع از جوایز به سایت ما مراجعه کنید.با تشکر
    00000 ثبت لینک بدون نیاز به تایید000000
    به خونه خوش اومدی...شب بت زنگ میزنم...
    سلامٌ علی الرأس المرفوع
    کلاً یه دونه‌ای!!
    یا حق...
    پاسخ:
    ممنون
    جدا کجایی پسر؟؟؟
    پاسخ:
    در خدمت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی