خروج اضطراری

فـایراگزیت (fireexit) یعنی خروج اضـطراری
به هنگام آتش.

f4designer@gmail.com
f4designer@hotmail.com

نویسندگان
با تکان دادن سرم نشان میدهم که حرفهایت را به دقت گوش میدهم و تایید میکنم

تحسین میکنم این حوصله ات را که میتوانی دو ساعت روبرویم بایستی و با صداهای مختلف از عشق و نفرت برایم حرف بزنی
گذاشتمت روی شانسی!
وقتی از تنهایی هایت میگویی دیگر سرمارا از یاد میبرم
وقتی توی چشم هایم نگاه میکنی و معشوقه ات را خطاب قرار میدهی خودم را جای تو میگذارم،اما ببخش اگر گاهی نمیفهمم چه میگویی
ببخش اگر ردت میکنم به امید بعدی
ببخش اگر گاهی احساس میکنم بعضی حرفهایت را چند بار شنیده ام

____
ببخش اگر بعد از اینهمه وقت آشنایی هنوز اسمی برایت انتخاب نکرده ام
لب تکان نمیدهی اما کلی حرف میزنی،گاهی زمین را بومیکشی،گاهی دم تکان میدهی
____
فقط بگو چرا وقتی "هدفون " را برمیدارم ساکت میشوی؟

  • ...reza

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی