خروج اضطراری

فـایراگزیت (fireexit) یعنی خروج اضـطراری
به هنگام آتش.

f4designer@gmail.com
f4designer@hotmail.com

نویسندگان

گاهی وقتا میرسی به همونجایی که:هیچی برادر، تو آبتو بخور!
یعنی میرسوننت به جایی که دنبال یه افق بگردی برای اینکه بری توش و برای ابد محو بشی
به قول علی،دیگه دوس داری دست بندازی دهن خودتو جر بدی!
موقعی که بعد از کلی استدلال،احساس میکنی پشت گوش هات سیبیل سبز شده!

من که هیچوقت مث آدم،منظورمو نگفتم؛ اینبارم واگذار میکنم به خودت.

تماس گرفته به دفتر،سفارش طراحی واسه بنر داده.دو در سه متر
بهش گفتم خب حالا شما که سفارش گرفتی،من این بنر رو افقی طراحی کنم یا عمودی؟
جوابی که داد باعث شد بشینم دو ساعت،از پایه براش اصول هندسه و تعریف و قوائد رو توضیح بدم.
از اینکه چی به میگن دایره،به چی میگن مربع و فرق مربع و مستطیل چیه.
الان میخوام برنامه افق رو اجرا کنم.چرا؟
چون آخرش میگم خب،حالا بگو ببینم این بنر که سفارششو گرفتی عمودی بود یا افقی؟
چن لحظه مکث کرده میگه،عرضش سه باشه!

خیل خب؛من دیگه صحبتی ندارم.

  • ...reza

نظرات  (۷)

زود تر برو تو افق ... خخخخخخخـ
باطول سلام!
انتظار بیشتری ازت داشتم! گله ای البته ندارم، گاهی بعضی اتفاقا خیلی آدمو متاثر میکنه. تو هم آدمی دیگه/ اولش چقدر خوشحال شدم،الکـی. فکر کردم دوباره این هیجان مطلب بدفهم خوندن رو تجربه میکنم. ارجاعت میدم به دیالوگ ماندگار آژانس شیشه ای:
"دههَ ت گذشته مربی!"
پاسخ:
سلام
ممنون از اینهمه فوران انرژی و روحیه!
شایدم اینی که گفتی درست باشه
سلام
مطلبت خنده دار بود برام
ننه و آقای خدا بیامرزم ب عرض میگفتن افق
راستی اولین مطلبی از تو هست که فکر کردم منظورت رو فهمیدم...
البته فقط فکر کردم...

تازه الان "فامیل دور"رو درک میکنم...
بعضی وقتا لازمه بگی...
من دیگه نظری ندارم...
و بس...
  • محمدرضا(...ش...)
  • منم اومدم بالاخره... 
    اولین متنیه که ازت میخونم...
    ایشاله گیرا واس پستای بعد...
    قشنگ بود...
    .
    .
    .
    سلام
    خوبه والا مثلا شومو علامه دهر رفتی روانشناسی هم داری میخونی دو روز دیگه چه جوری میخوای با دیوونه ها سر کنی و تحملشون کنی
    خوبه تحملمون رو نسبت به هم زیاد کنیم و بپذیریم هیشکی کامل
    شاید همین یارو توی حرفه ای حرفه ای تر باشه و توی اون حرفه تو باید بری جلوش لنگ بندازی
    که چی اصن؟ اصول هندست تو حلقت
    اصن شاید طرف به خاطر مشکلات خانوادی و اقتصادی مجبور شده باشه ترک تحصیل کنه و سیکلم نداشته باشه شاید هزار و یک دلیل اصن شاید داده بوده دستت تو دلش هر هر بهت میخندیده خب که چی اقای اصول هندسه؟

    پاسخ:
    بله واقعا
    چرا اینقد من کوته نظرم؟ چرا با این وسعت دید شما بهش نگاه نکردم؟ وای بر من!
    خدا بهم رحم کنه
  • رضا میثمی فرد
  • سلام؛
    کلیک رنجه کنید؛
    منتظر نظرت هستم اخوی.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی