خروج اضطراری

فـایراگزیت (fireexit) یعنی خروج اضـطراری
به هنگام آتش.

f4designer@gmail.com
f4designer@hotmail.com

نویسندگان

به موهای قشنگم توی آیینه زل زده بودم که با لبخند ملیحی و همچنان که سرش پایین بود اومد بیرون
قلاب رو که به سوراخ آخر رسوند سرش رو بالا آورد
تا دید دارم نگاش میکنم خنده رو لبش خشک شد
برق شرم توی چشماش عیان شد و با خجالت دوباره سرش رو انداخت پایین
فهمیدم چشه
گفتم زندگی همین سختی ها رو هم داره،انتظار بتهوون و موزارت که ازت نداشتم،اونم اینجا!
غمت نباشه رفیق.
انگار که دنیارو بهش داده باشن
بهم نگاه کرد و با خنده ای از سر ذوق رفت بیرون
ومن دوباره به موهای قشنگم خیره شدم!
____
پ ن: فقط نفهمیدم دستش رو شست یا نه؟!!

  • ...reza

نظرات  (۱)

(خسته نباشید) بهش نگفتی؟:-)
پاسخ:
بیخیال عمو
دو نقطه پی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی